Vanlige spørsmål

Her er svarene på noen av våre oftest stilte spørsmål.

Bestilling

Er min bestilling sendt?

Dersom du har valgt sporet sending vil du når din ordre er fullført (du får bekreftelse på e-post) vil du få et sporingsnummer. Leveringstid er 4-7 dager, og så snart din bestilling er behandlet vil du kunne spore pakken på posten.no

Det er en feil i min bestilling

Ta kontakt med kundeservice dersom du har bestilt feil, eller oppdager feil og eventuelt mangler i din bestilling. Vi hjelper deg! Kontakt oss via kontaktskjema, du finner dette her.

Kan jeg endre bestillingen min?

Når du har fullført et kjøp i nettbutikken kan du ikke endre denne bestillingen, men dersom du er rask. Det vil si før ordren endrer staut fra «Ny ordre» kan du slette hele ordren ved å kontakte oss.

Når bestillingen har blitt plukket i nettbutikken kan ordren som utgangspunkt ikke tilbakestilles for sletting, men ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du angrer på din bestilling.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Din ordre sendes direkte til ekspedering, men dersom du kort tid etter bestilling ønsker å kansellere din bestilling kan du gjøre dette ved å kontakte oss her.

Du kan bare slette hele bestillinger, ikke deler av din bestilling.

Ønsker du å slette deler av en ekspedert bestilling må du returnere disse varene til oss etter at du har mottatt de. Husk å fylle ut angrerettskjema.

Hvor finner jeg min ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelsen finner du ved å logge deg inn på Min side – Mine kjøp.

Du får også denne tilsendt på e-post når din ordre er registrert.

Frakt og levering

Leverer dere til utlandet?

Vi leverer til: Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island.

Hvordan blir varene levert?

Din bestilling leveres i samarbeid med Posten / Bring. Med Posten / Bring leveres din pakke raskt og sikkert til et utleveringssted nær deg. Lange åpningstider og god beliggenhet sørger for at du kan hente pakkene dine når det passer deg. Du varsles om at pakken kan hentes via SMS og/eller e-post om du bestiller pakkesporing (gjelder ikke for leveranser utenfor Norge). Har du spørsmål vedr sporing eller forsendelse, ring kundeservice hos Posten på 04004 eller gå inn på www.postn.no Ta kontakt med Posten dersom du har spørsmål vedrørende sending og utlevering.

 

Nettbutikken har en leveringsstid på 4-7 virkedager. Unntaksvis kan det forekomme postadresser med kun ukentlig tilkjøring.

Kan jeg bestille på nett og hente varene i en butikk?

Nei dessverre det kan du ikke. Vi har ingen varer i Son. Vårt distribusjonslager ligger i Oslo og har ingen bemannet ekspedisjon.

Produktforespørsel

Kan dere hjelpe meg å finne lagerstatus på en vare?

Skriv inn navnet på ønsket vare i vårt søkefelt på vår nettside. Eller finn aktuell vare i nettbutikken. Gå inn på varen, tilgjengelighet for varen er opplyst i nettbutikk over «kjøp» knappen. Kommer ikke varen opp ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.

Registrering

Må jeg registrere meg for å handle i nettbutikken?

Nei det må du ikke. Dersom du ønsker å benytte deg av kundeklubbtilbud eller få oversikt over alle dine kjøp på i nettbutikken må du opprette en konto. Du kan registrere deg ved å gå til «min side» i menyen over.

Bytte, retur og reklamasjon

Hvilke rettigheter har jeg hvis jeg angrer på kjøpet mitt?

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Ved angret kjøp har selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Ved gjennomført kjøp vil en ordrebekreftelse, kvittering samt lenke til vårt angrerettskjema bli sendt til din e-postadresse.

Les mer om angrerett på forbrukerradet.no

 

 

Kan jeg reklamere på varer kjøpt på nett på deres kontor?

Hva gjør jeg hvis jeg vil reklamere en vare hos dere?

Har du mottatt en vare det er noe feil med? Ta kontakt med kundeservice på mail: post@parkometer.no Oppgi ordrenummer og send gjerne bilde av produktet. Kundens meninger vurderes høyt, så ta derfor kontakt hvis du ikke er fornøyd med produktet du har kjøpt. Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsrett kun gjelder hvis det er en produksjonsfeil på varen, og ikke normal slitasje på produktet.

Gavekort

Kan jeg kjøpe gavekort i nettbutikken?

Ja, du kjøpe digitale gavekort i menyen under «kundeservice» eller kontakt oss for hjelp.

Sponsing/støtte

Kan jeg spørre nettbutikken om sponsing/støtte?

Vi er en nettbutikk med kunder i hele Norge, og vi får daglig henvendelser om å bidra med støtte/sponsing til gode formål. Vi må dessverre ofte takke nei, men har fra tid til annen sponset og samarbeidet med bloggere, Ungt Entreprenørskap, samt støttet lokale tiltak foreninger.

Annet

Annet

Har du andre spørsmål om for eksempel:

  • Endringer i din bestilling
  • Leveringstid
  • Reklamasjoner
  • Andre spørsmål om varer eller din bestilling ta kontakt med kundeservice på e-post post@parkometer.no eller fyll ut kontaktskjema her

 

PARKOMETER.NO HAR GRATIS FRAKT!

Gjelder over 2500,- med sporet sending til nærmeste postkontor/post i butikk

Trygg netthandel

trygg_netthandel_1

 

Samarbeidspartnere

Om Parkometer.no

Parkometer.no er en nettbutikk som selger tilbehørsprodukter for enklerer parkering. Vårt produktspekter vil variere, men tilbehør som; parkeringsbevis, skilt, billettholdere til mc, moped, scooter og bil vil være produkter som naturlig hører hjemme i nettbutikken.

Butikken drives av

Egnir AS, Org. nr 916 198 353 MVA